Intenzivka s Pájou Duškovou a nové videa v sekci Dogdancing !!!!

19.03.2012 21:45

Tak první intenzivní trénink máme za sebou z Beníka jsem měla úžasný pocit, byl skvělý. Výborně se mi s ním spolupracovalo, zlepšil se v technice nabyl jistotu na houpačce, kruhu a i kladině a jsem ráda, že pomalu začínáme se sbíhaným áčkem a také se slalomem.

Coríska ta byla suprová, krásně zrychlila a čím mě ohromila byly sbíhané zóny na kladině, myslím, že sbíhané zóny budou u ní dobrou volbou a hlavně začíná se osamostatňovat a vyhledávat překážky a tolik se nesoustředí na mne a okolí!!!!

Jsem moc ráda, že nás to všechny tři tolik baví, každý trénink sleduji pokroky hlavně u svých blázínků, ale občas sem tam i nějaký pokrok dělám já. Začíná se to podobat vedení!!! A nejen zbrklé výkřiky povelů a pobíhání a zvedání rukou...=D

Co se týče dogdancingu, tak jsem vyrobila nová videa tak se pokochejte =).